神戸牛鉄板焼き 大地WEST
Googleクチコミ

やあ
2026年05月17日
お肉はもちろん、ガーリックライスやお野菜もとても美味しかったです! なによりお店の方達がフレンドリーで過ごしやすい空間でした! (Translated by Google) The meat was delicious, of course, but the garlic rice and vegetables were also fantastic! Above all, the staff were friendly, making for a very pleasant atmosphere!
Translate »