神戸牛鉄板焼き 大地WEST
Googleクチコミ

清田真由美
2026年04月24日
お勧めされたワサビが今までの概念を裏切って、程よく感じる甘さが神戸牛の風味を引き立てて良かったです! シェフさんやスタッフさんも穏やかで丁寧な対応に心地良い時間で楽しく美味しく頂きました♪ (Translated by Google) The recommended wasabi defied my expectations; its subtle sweetness perfectly complemented the flavor of the Kobe beef, which was wonderful! The chef and staff were also calm and attentive, making for a pleasant and enjoyable dining experience.
Translate »