神戸牛鉄板焼き 大地WEST
Googleクチコミ

Christian Grauel
2026年04月09日
(Translated by Google) We were very pleased with our lunch. The Kobe beef, in particular, was outstanding – perfectly prepared and of the highest quality. A huge compliment to the chef, Eguchi, whose skill and attention to detail made the meal a truly memorable experience. Highly recommended! (Original) Wir waren sehr zufrieden mit unserem Lunch. Besonders das Kobe-Rind war hervorragend – perfekt zubereitet und von höchster Qualität. Ein großes Kompliment an die Köchin Eguchi, die mit ihrem Können und ihrer Sorgfalt das Essen zu einem echten Erlebnis gemacht hat. Sehr empfehlenswert!
Translate »