神戸牛鉄板焼き 大地WEST
Googleクチコミ

はみ
2026年04月06日
写真を撮ってくださったり、色々話しかけてくださったりと楽しい雰囲気で過ごせました。ご飯も美味しくいただけて、美味しい食べ方を教えてくださりました。全てが丁寧で最高でした。 (Translated by Google) They took pictures for us and chatted with us about all sorts of things, creating a really enjoyable atmosphere. The food was delicious, and they even taught us how to eat it properly. Everything was done with care and attention to detail – it was fantastic.
Translate »