神戸牛鉄板焼き 大地WEST
Googleクチコミ

鈴木乃梨子
2026年03月14日
伊奈さん最高♡ 神戸ビーフとっても美味しくて伊奈さんのお話しも楽しくてとても良い時間を過ごすことが出来ました! 帰りは手を振ってお見送りをしていただきました。また食べに行きたいです! (Translated by Google) Ina-san is the best! ♡ The Kobe beef was incredibly delicious, and Ina-san's conversation was so enjoyable. I had a wonderful time! She waved goodbye to me when I left. I want to go back and eat there again!
Translate »