神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

yu
2025年10月09日
ランチで利用させて頂きました。 大変美味しかったです♪ スタッフの方との会話も楽しく良い時間を過ごす事ができました‼︎ また是非伺いたいと思います♪ (Translated by Google) I visited for lunch. It was absolutely delicious! I also enjoyed chatting with the staff and had a wonderful time! I would definitely like to visit again!
Translate »