ランチで利用させて頂きました。
大変美味しかったです♪
スタッフの方との会話も楽しく良い時間を過ごす事ができました‼︎
また是非伺いたいと思います♪
(Translated by Google)
I visited for lunch.
It was absolutely delicious!
I also enjoyed chatting with the staff and had a wonderful time!
I would definitely like to visit again!