神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

Noah Bendler
2025年09月15日
(Translated by Google) The food was delicious and prepared right in front of us. The staff was friendly and attentive. The price was reasonable for the quality and within the usual range for this type of dish. Overall, a very pleasant experience and we were completely satisfied. (Original) Das Essen war sehr lecker und wurde direkt vor uns zubereitet. Das Personal freundlich und zuvorkommend. Preis ist angemessen entsprechend der Qualität und bewegt sich im üblichen Rahmen für ein solches Gericht. Insgesamt eine sehr schöne Erfahrung und wir sind absolut zufrieden.
Translate »