神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

Kathi Stoppe
2026年04月24日
(Translated by Google) The restaurant is located a little off the main road, but it's highly recommended. The service, the ambiance, and the food were all excellent. Thanks to its location, the restaurant wasn't crowded during our visit, and we had the place to ourselves. The chef prepared the meat right in front of us, and it was absolutely delicious. All in all, a charming little restaurant that I would recommend. (Original) Das Restaurant liegt etwas abseits der Straße, ist jedoch vollends zu empfehlen. Sowohl der Service als auch das Ambiente sowie das Essen überzeugen. Aufgrund der Lage ist das Restaurant bei unserem Besuch nicht überlaufen gewesen und wir waren alleine im Restaurant. Der Koch bereitete direkt vor unseren Augen das Fleisch zu und es war äußerst köstlich. Alles in Allem ein süßes kleines Restaurant was man weiterempfehlen kann.
Translate »