神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

鶴岡真由美
2026年02月02日
マスターが気さくな方で、お肉の焼き方も本当に絶妙で、美味しかったです 楽しく食事ができました (Translated by Google) The owner was very friendly, and the way he cooked the meat was exquisite and delicious. I had a great time.
Translate »