神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

キッド
2026年01月17日
シェフのサービスもとても良くてお肉も最高に美味しかったです。また行きたいです。 (Translated by Google) The chef's service was excellent and the meat was delicious. I would like to go again.
Translate »