神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

M F
2025年12月28日
とても美味しかったです。 極上赤身を頼みました。 セットでサラダとお味噌汁がついてきます。 とても親切なマスターで素敵な時間を過ごせました。 (Translated by Google) It was very delicious. I ordered the finest lean meat. The set came with salad and miso soup. The owner was very kind and I had a wonderful time.
Translate »