神戸牛鉄板焼きステーキ はしら
Googleクチコミ

YM
2025年10月21日
美味しかったです^_^ 接客も素晴らしく丁寧でした! また伺います。 (Translated by Google) It was delicious ^_^ The service was also wonderful and polite! I'll come again.
Translate »