(Translated by Google) Delicious Wagyu offered on the menu in several versions. We were passing through Osaka and ate there two nights in a row. Kudos to the staff for their courtesy and professionalism. Recommended.
(Original)
Delizioso Wagyu proposto nel menù in diverse versioni. Eravamo di passaggio ad Osaka e ci siamo stati per due sere di seguito. Complimenti allo staff per la cortesia e professionalità. Consigliato