神戸牛 吉祥吉 三宮店
Googleクチコミ

橋まる(ニャンズのシモベ)
2026年06月16日
前から行きたかったお店。お肉が,本当に美味しい💕💕これからも,通いたいです。お店の中は多すぎない席で落ち着いてゆっくり満喫できました。 (Translated by Google) This is a restaurant I've wanted to go to for a long time. The meat was really delicious! 💕💕 I want to keep coming back. The restaurant wasn't too crowded, so I was able to relax and enjoy my meal.
Translate »