神戸牛 高倉
Googleクチコミ

林聖倫
2024年08月06日
我是來自台灣的觀光客!在這裡用餐服務員的態度很好!原廚師的手藝也相當優秀!在這裡用餐很開心。台湾からの観光客です!ここで食事をするときのウェイターの態度はとても良いです!オリジナルシェフの腕もかなりのもの!ここでの食事は楽しかったです。 (Translated by Google) I am a tourist from Taiwan! The waiters here are very nice! The chef's skills are also quite impressive! I had a great time dining here.
Translate »