神戸牛 高倉
Googleクチコミ

佑佳
2025年04月08日
全てのお料理が、美味しかったです!気さくに話しかけてくださって、居心地が良かったです😌 また、神戸を訪れた際は行きたいと思いました🚗 (Translated by Google) All the dishes were delicious! The staff were friendly and made me feel very comfortable. I would definitely like to go back when I visit Kobe again.
Translate »