神戸牛 高倉
Googleクチコミ

はる
2025年08月10日
おいしいステーキでした。 2種類の神戸牛をいただきました。 どちらもとてもおいしかったです。 豊田さん、久保さん、新福さん 楽しい食事をありがとうございました。 (Translated by Google) It was a delicious steak. We had two kinds of Kobe beef. Both were very tasty. Mr. Toyoda, Mr. Kubo, Mr. Shinfuku Thank you for the enjoyable meal.
Translate »