神戸牛 高倉
Googleクチコミ

A.Yavuz ÖZKAYA
2025年08月11日
(Translated by Google) You can enjoy a wonderful dining experience with your friends at a table for 9 people. The chefs are very friendly, and the meats are delicious. It's a place worth visiting, eating, and spending time with. (Original) 9 kișilik masada arkadaşlarınızla güzel bir yiyecek deneyimi yasayabilirsiniz. Şefler cok güler yüzlü, etler zaten lezzetli. Gelinir yenir vakit gecirilir.
Translate »