神戸牛 黒澤
Googleクチコミ

valentin gravier
2025年09月12日
(Translated by Google) The staff were very pleasant and friendly, and the place was lovely and inviting. The dish was very good, but we've had similar experiences elsewhere for slightly less money. I recommend it for anyone wanting to try Kobe beef! (Original) Personnel très agréable et sympathique, lieu très jolie et agréable. Le plat était très bon mais nous avons eu des expériences similaire ailleurs pour légèrement moins cher. Je recommande pour quelqu’un qui souhaite découvrir la viande de Kobe !
Translate »