神戸牛 黒澤
Googleクチコミ

P C
2026年05月24日
(Translated by Google) "An absolute highlight! The Kobe beef was by far one of the best dishes I've ever eaten – incredibly tender, cooked to perfection, and bursting with flavor. Every bite was a true delight. But I was also particularly impressed by the first-class service: Kosaka was extremely attentive, warm, and professional. Allergies were accommodated without any problems, and we always felt well cared for and taken seriously. This is exactly what you want from top-level gastronomy. The other dishes were also exquisite – beautifully presented, of outstanding quality, and prepared with great attention to detail. You can immediately tell that the cooking here is done with passion. A truly perfect evening with excellent food and exceptional service. We will definitely be back when we are in Kobe." (Original) „Ein absolutes Highlight! Das Kobe-Rind war mit Abstand eines der besten Gerichte, die ich je gegessen habe – unglaublich zart, perfekt auf den Punkt gegart und voller Geschmack. Jeder Bissen war ein echtes Erlebnis. Besonders beeindruckt hat mich aber auch der erstklassige Service: Kosaka war extrem aufmerksam, herzlich und professionell. Auf Allergien wurde ohne Probleme eingegangen, man hat sich jederzeit bestens aufgehoben und ernst genommen gefühlt. Genau so wünscht man sich Gastronomie auf höchstem Niveau. Auch die übrigen Speisen waren ein Gedicht – wunderschön angerichtet, qualitativ herausragend und mit viel Liebe zum Detail zubereitet. Man merkt sofort, dass hier mit Leidenschaft gekocht wird. Ein rundum perfekter Abend mit exzellentem Essen und außergewöhnlichem Service. Wir kommen definitiv wieder wenn wir in Kobe sind.
Translate »