神戸牛 黒澤
Googleクチコミ

森下和美
2024年10月28日
凄く美味しかった。 さすが神戸牛😆 予約したら、コース料理も食べられるみたいだけど お重で満足 次は、ステーキ食べたいな🥩 (Translated by Google) It was incredibly delicious. As expected of Kobe beef!😆 It seems you can also order a course meal if you make a reservation, but I was perfectly happy with the bento box. Next time, I want to try the steak!🥩
Translate »