神戸牛 大地
Googleクチコミ

小林智子
2024年09月15日
車椅子での利用でした。快く入店もさせて頂き、神戸牛を堪能できました。 コース料理の一品一品、丁寧に説明と商品提供してもらい、また利用させてもらいと思いました~。 最初の神戸牛の握り!! 感動的に、美味しかったす。 ありがとうございました❗ (Translated by Google) I was using a wheelchair. They kindly allowed me in, and I was able to enjoy Kobe beef. Each dish in the course meal was explained and served carefully, and I would definitely like to visit again. The first Kobe beef sushi!! It was incredibly delicious. Thank you very much!
Translate »