神戸牛 大地
Googleクチコミ

JK Strooker
2024年08月19日
(Translated by Google) Just ate at this restaurant. We wish we had read the reviews more thoroughly. We were super enthusiastic upon arrival and after the presentation. We were allowed to have our picture taken with the meat, which raised some questions for me. The premium course: three pieces of meat for ¥58,000. They were lean cuts. Two of the three were nothing special at all. The restaurant has Michelin-star prices. There was also an (unusual) mandatory 5% service charge. The chef asked for reviews, and under pressure, my friend gave it 5 stars, citing his name. I strongly advise against eating here. It's a tourist attraction that ignores Japanese values ​​and standards. We once went crazy with eating out, and what a disappointment. I wouldn't have paid even half the price. Disgraceful for the food culture. (Original) Zojuist gegeten bij dit restaurant. Hadden wij maar uitgebreider de reviews gelezen. Wij waren super enthousiast bij binnenkomst en na de presentatie. We mochten op de foto met het vlees en dat riep vragen bij mij op. De premium course 3 stukken vlees voor 58.000¥. Het waren magere stukken vlees. 2 van de 3 was totaal niet speciaal. Het restaurant heeft de prijzen van een Michelin Ster. Ook kreeg je (ongebruikelijk) 5% verplichte service kosten. De kok vroeg om reviews en onder druk heeft mijn maatje 5-sterren gegeven onder vermelding van zijn naam. Ik raad het ten zeerste af om hier te gaan eten. Het is een toeristen attractie die voorbij gaat aan de normen en waarde van Japan. We hebben een keer gek gedaan met uiteten en wat stelt dit teleur. Had de helft van het bedrag er niets eens voor over gehad. Schandalig voor de eetcultuur
Translate »