神戸牛 大地
Googleクチコミ

山本絵理
2024年08月12日
大阪からののんびり旅で来ました。 念願の神戸ビーフめちゃくちゃ美味しかったです! 担当してくださった田中さんもいろいろ気遣いしていただき楽しい時間を過ごさせて頂きました! (Translated by Google) I came here on a leisurely trip from Osaka. The Kobe beef I'd been longing for was incredibly delicious! Mr. Tanaka, who assisted us, was very considerate and made our time here very enjoyable!
Translate »