神戸牛 大地
Googleクチコミ

Rara
2024年07月11日
友達に教えて貰い、埼玉かきました とても美味しく大満足です✨️✨️ また、神戸に来た時はお世話になりたいです 田中さん ご馳走様でした (Translated by Google) A friend told me about this place, so I went to Saitama. It was delicious and I was very satisfied. ✨️✨️ I'd love to come back next time I'm in Kobe. Mr. Tanaka Thank you for the meal.
Translate »