神戸牛 大地
Googleクチコミ

ジグローじぐろー
2024年04月30日
中トロ肉寿司食べました。店員さんも元気でサービスもしてくれて味も美味しかったです。 (Translated by Google) I had medium fatty tuna sushi. The staff were cheerful and provided great service, and the food tasted delicious.
Translate »