神戸牛を堪能させて頂きました。
お肉は流石美味しかったです。
お店特性のわさびが特にハマりました。
是非またお伺いしたいです。
(Translated by Google)
I thoroughly enjoyed the Kobe beef.
The meat was, as expected, delicious.
I especially loved the restaurant's special wasabi.
I would definitely like to visit again.