神戸牛 大地
Googleクチコミ

trumpet職人
2025年03月13日
神戸牛を堪能させて頂きました。 お肉は流石美味しかったです。 お店特性のわさびが特にハマりました。 是非またお伺いしたいです。 (Translated by Google) I thoroughly enjoyed the Kobe beef. The meat was, as expected, delicious. I especially loved the restaurant's special wasabi. I would definitely like to visit again.
Translate »