神戸牛 大地
Googleクチコミ

selena_exol_love hitomi
2025年04月26日
とても美味しかったです!店員さんも優しく雰囲気もよかったのでぜひ来てみてください。もう一度行きたいレベルでよかったです! (Translated by Google) It was delicious! The staff were friendly and the atmosphere was great, so I highly recommend you try it. It was so good I want to go again!
Translate »