神戸牛 大地
Googleクチコミ

Daniel H
2025年05月06日
雰囲気も神戸牛も素晴らしかったです。田中さんは特に優しくて、お世話になりました。料理も凄かったです。この経験は絶対に忘れないのです。ごちそうさまでした。 (Translated by Google) The atmosphere and the Kobe beef were both wonderful. Mr. Tanaka was especially kind and took great care of us. The food was amazing. I will never forget this experience. Thank you for the delicious meal.
Translate »