神戸牛 大地
Googleクチコミ

Yoshimi Nishikawa
2026年02月14日
丸岡さんに焼いてもらったステーキ、むちゃ美味しかったです。 また是非食べたいです。 (Translated by Google) The steak that Maruoka-san cooked for me was incredibly delicious. I'd definitely like to eat it again.
Translate »