神戸牛 大地
Googleクチコミ

カーリー
2026年01月22日
とても美味しいお肉をいただけました! 田中さんという方に担当していただきましたが肉の説明もしていただきながら美味しいお肉を焼いていただきました。 (Translated by Google) We had some very delicious meat! Mr. Tanaka was in charge, and he explained the meat to us while he grilled it.
Translate »