(Translated by Google) ‼️The little stand outside is a scam‼️
Kobe beef for 1500 yen—yes, it's the cheapest, so I expected a small portion, but it was poor quality. Nothing like the picture they advertised.
The beef was low quality, with fat (not marbling, but large chunks of fat) and way overcooked.
And the cook was yelling like he was at a carnival…
In short, avoid it.
(Original)
‼️Le petit stand dehors est une arnaque ‼️
Le boeuf de Kobe à 1500 yens, alors oui c’est le moins cher donc je m’attendais à une faible quantité mais là c’était de la faible qualité. Rien à voir avec la photo annoncée.
Bœuf de mauvaise qualité avec du gras (mais pas des marbrures, de gros morceaux de gras) et beaucoup trop cuites.
Et le cuistot qui hurle en se croyant dans une foire…
Bref, à fuir